متاسفانه آقای روحانی در مصاحبه خود با شبکهCBS آمریکا ایراداتی داشتند که به هیچ وجه حرف دل رهبری انقلاب و ملت ایران نیست. ایشان بیان کردند: «سیاست های ایالات متحده علیه منافع ملی مردم ایران بوده است. ما نمی توانیم گذشته را فراموش کنیم، اما در عین حال نگاه ما باید به آینده باشد.» می گوییم: سیاستهای خصمانه آمریکا علیه ایران بوده، هست و خواهد بود. ایشان چگونه از شیطان برزگ انتظار اصلاح شدن دارند؟....«آمریکا اشتباهات زیادی علیه مردم ایران مرتکب شده است و نبود اعتماد میان ایران و آمریکا به زودی حل نمی‌شود.» می گوییم: این اشتباهات را مرتکب شده، می شود و خواهد شد و به همین دلیل اعتماد به آمریکا هیچ گاه شکل می گیرد. ...«مهم این است که به کدام سو می رویم؟‌ آیا به سوی تشدید خصومت می رویم یا به سوی کاهش دشمنی ها حرکت می کنیم؟ به عقیده من ما اولین گام ها را برای کاهش خصومت برداشته ایم.» می گوییم: اگر حقیقتا برجام در جهت کاهش خصومت با آمریکاست و نه نرمشی قهرمانانه در جهت زمین زدن و اعمال خصومت با شیطان عظیم، تهیه برجام، ننگین است و نه افتخار آمیز.
و باید بگویم بسیار شرمنده ام که چنین اظهاراتی باعث شد این شبکه در تیتر خبری خود بگوید:«روحانی:‌ گام های اول برای کاهش خصومت با آمریکا برداشته شده»
ما سرافکندگی خودمان را از چنین اظهاراتی که ناآگاهانه موجب ذلت ایران اسلامی و ملت انقلابی آن می شود، اظهار می کنیم.
با دعای توفیقات روزافزون برای تمامی قوا در جهت برخورد قاطعانه و خصمانه در برابر بزرگترین دشمن اسلام در زمان ما یعنی: آمریکا.